sâmbătă, 29 august 2009

Primul critical mass Satu Mare



29 09 2009 Ne-am plimbat impreuna circa 15 de persoane
multumesc celui care m-a ajutat daca erau 5 ca el poate ne plimbam 100 de oameni va astept in septembrie cu prieteni, colegi, parinti...



Stiu ca organizarea a lasat de dorit, acest Critical mass fiind mai degraba unul spontan nu unul organizat de oarece nu am reusit sa obtin aprobarile necesare organizarii unui astfel de eveniment.In continuare va astept pe cei care vreti sa am ajutati sa imi srieti.Mai jos gasiti toate datele mele de contact.





Acesta intalnire a fost prilej bun sa ne intalnim si sa ne cunoatem un sfat pana cat sunteti cu bita in mijlocul soselei nimeni nu o sa va asculte cerintele. Intradevar un loc unde sa va plimbati si voi nu pare o cerinta prea mare si cred ca se poate realiza dar numai impreuna aveti sanse sa faceti ceva daca va despartiti nu aveti destula putere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu